Firma Tenneco, która jest właścicielem takich marek jak Monroe, Nüral, Glyco, Goetze, Jurid oraz pomysłodawcą i organizatorem programu pomocy technicznej Garage Gurus zaprasza na nową stronę/platformę internetową przeznaczoną specjalnie dla mechaników.
Powołana do życia przez firmę Tenneco strona www.garagegurus.tech/pl-pl/ pomyślana została jako baza merytorycznej wiedzy w nowoczesnej i atrakcyjnej oprawie. Można z niej korzystać tak jak ze zwykłej strony internetowej i po prostu oglądać filmowe, techniczne newsy lub rozwijać się zawodowo zapoznając się z bezpłatnymi i płatnymi materiałami instruktażowymi czy biorąc udział w szkoleniach. Jest to zatem propozycja skierowana do osób, które cenią swój czas, a w internecie szukają rzetelnych informacji, przygotowywanych przez fachowców. Docelowi odbiorcami są więc mechanicy, właściciele warsztatów oraz dystrybutorzy części.
Główne tematy
Najwięcej miejsca na stronie poświęcanego jest na następującym tematom:
– Układ hamulcowy
– Kontrola emisji spalin
– Silnik i uszczelnienia
– Obsługa serwisowa
– Amortyzatory i kolumny zawieszenia
– Układ kierowniczy i zawieszenie.
Materiały są przygotowane w języku polskim, zaś obcojęzycznym towarzyszy polskie tłumaczenie.
Poza filmami, które są najprostszą formą komunikacji, na stronie prowadzone są szkolenia i webinary. W zależności od potrzeb, osoba zainteresowana może się logować i uczestniczyć w zajęciach on-line lub zapisywać na szkolenia przeprowadzane w sposób klasyczny w warsztatach (w centrach szkoleniowych lub u klienta). Zarówno filmy, jak i szkolenia przygotowywane lub nadzorowane są przez aftermarketowe marki motoryzacyjne nalężące do Tenneneco, takie jak Monroe, Ferodo i MOOG.
Na bieżąco, na życzenie
Zawartość portalu jest stale aktualizowana zgodnie z zapotrzebowaniem klientów oraz rozwojem techniki. W obszarze edukacji i szkoleń praktykowane są także indywidualne programy nauczania – opracowane bezpośrednio w odpowiedzi na zapotrzebowanie konkretnego warsztatu.
O dowolnej porze
Ważną zaletą platformy jest szkolenie mechaników, którzy chcą poszerzać wiedzę, ale nie mają na to czasu w ciągu dnia pracy. Internetowa formuła www.garagegurus.tech/pl-pl/ umożliwia naukę w terminie i miejscu dogodnym dla każdego (np. wieczorem w domu).
Dodatkowe wsparcie
Oprócz strony internetowej działa także centrum wsparcia telefonicznego. Na razie niestety obsługiwane jest ono tylko w w językach angielskim, hiszpańskim, francuskim i niemieckim. Kontakt odbywa się przez płatny telefon +34-911-08-54-08 lub bezpłatny 00800-33337256. Zagadnienia, w których wyspecjalizowani są konsultanci to numery referencyjne części, informacje techniczne, zagadnienia związane z gwarancją, problemy związane z montażem.
Artykuł pochodzi ze strony: https://warsztatowiec.info/
Najnowsze komentarze