W prawie 14,5 mil. pojazdów zarejestrowanych w Europie marki Citröen i Peugeot francuskiego koncernu PSA czop tylnej osi po pewnym okresie eksploatacji ulega bardzo dużemu zużyciu. Skutkiem takiej sytuacji jest pojawienie się nieprzyjemnych szumów i ukośnego ustawienia kół tylnej osi.
Problem z tylną osią
Nowością firmy Ruville, prezentowaną na targach we Frankfurcie jest zestaw do naprawy czopu osi w połączeniu ze specjalnym, stworzonym przez firmę narzędziem. Dzięki niemu będzie można obniżyć koszty naprawy wspomnianych modeli o 40 %. Nowy zestaw ma wyróżniać się niezawodnością i długim okres eksploatacji. Rozwiązanie kierowane jest dla wszystkich klientów obszaru warsztatowego, którzy prawie w 100% zajmują się modelami lub pojazdami koncernu PSA.
Wszystkie zestawy do naprawy tylnych osi składają się z dwóch łożysk (zewnętrznego i wewnętrznego), dwóch czopów osi i odpowiednich pierścieni uszczelniających oraz wszystkich drobnych części koniecznych do naprawy, takich jak śruby, nakrętki i specjalne smary do łożysk. Narzędzie specjalne do wymiany czopu osi zawiera oprócz krótkiego i długiego trzpienia, także dwa łożyska osiowe, małe i duże pierścienie kierujące, element podpierający, dwa elementy dociskowe i także wszystkie drobne części.
Wszystkie komponenty nowego rozwiązania zestawu do naprawy są dla klientów z międzynarodowego obszaru warsztatowego przyjazne do zabudowy, dostosowane specyficznie do modelu do 100% wszystkich określonych pojazdów koncernu PSA, posiadają każdorazowo dwa lata gwarancji.
Najnowsze komentarze