DEKLARACJE NA RZECZ ZMIANY CENNIKA BADAŃ TECHNICZNYCH

DEKLARACJE NA RZECZ ZMIANY CENNIKA BADAŃ TECHNICZNYCH

Pismo przewodnie Deklaracja na rzecz zmiany cennika badań technicznych Jako przedsiębiorca prowadzący stację kontroli pojazdów uważam, że obecne ceny urzędowe za badania techniczne pojazdów nie odpowiadają już obecnej sytuacji ekonomicznej i niniejszym deklaruję, że w...
KODOWANIE WTRYSKIWACZY W RENAULT MODUS 1.5 DCI

KODOWANIE WTRYSKIWACZY W RENAULT MODUS 1.5 DCI

Interesującym przykładem systemu bezpośredniego wtrysku paliwa jest silnik K9K-750 w Renault Modus 1.5 dCi z systemem Multec DCR 1400 firmy Delphi. Ma on obsługiwaną mechanicznie pompę ciśnieniową, która zapewnia maksymalne ciśnienie pracy rzędu 1450 barów i stanowi...
NAJCZĘSTSZE USTERKI UKŁADU KLIMATYZACJI

NAJCZĘSTSZE USTERKI UKŁADU KLIMATYZACJI

Istnieje błędne przekonanie, że zakup stosunkowo taniej, automatycznej stacji klimatyzacji w zupełności wystarcza, by zapewnić klientom dobre usługi serwisowe przy zachowaniu niskich kosztów eksploatacji. To jeden z najczęstszych błędów popełnianych przez warsztaty...
POPRAWNA WYMIANA TULEJI WAHLIWEJ

POPRAWNA WYMIANA TULEJI WAHLIWEJ

Polskie drogi są czynnikiem wpływającym na liczbę uszkodzeń elementów zawieszenia pojazdów. Długi okres bezproblemowej jazdy po naprawie można uzyskać tylko wtedy, gdy naprawa jest wykonana poprawnie. Przydatne mogą być wskazówki dotyczące wymiany tulei wahliwej...
NAPEŁNIANIE KÓŁ AZOTEM – CZY WARTO ?

NAPEŁNIANIE KÓŁ AZOTEM – CZY WARTO ?

W ostatnich latach obserwujemy trend napełniania kół azotem. Czy jest to tylko chwilowa moda, czy uzasadniony manewr? Azot dla lepszego ciśnienia opon Badania nad wpływem gazu w oponie na jej zużycie rozpoczęto w latach 60-tych ubiegłego wieku. Już wtedy zaobserwowano...